Ora de Povești, 6 febr.

Ai mei mi-au spus povești până prin clasa a doua. Și acum țin minte cum veneau obosiți de la servici, dar chiar și așa, nu era seară în care să adorm fără poveste. Câteodată era “Scufița roșie”, sau “Crăiasa zăpezii”, preferata mea, dar cel mai des părinții mei inventau povești, pentru a-mi stimula imaginația.

Erau povești care înglobau tot felul de personaje interesante, Lupul cel Bătăuș, Veverița-Rița, Iepurașul cel Fricos, Cămila-Mila, și altele. În fiecare seara animăluțele aveau diferite aventuri, și eu abia așteptam episodul următor. Tatăl meu ațipea, de oboseala, pe marginea patului, iar eu îl trăgeam de mânecă:

– Tăticu, tăticu, și, ce-a făcut Lupul cel Bătăuș?

Se trezea și continua, de unde a rămas.

Mi-a rămas și acum dragostea pentru povești, povești pentru copii, povești de dragoste și abia aștept să am copiii mei pentru care să citesc în fiecare seară. Dar până atunci, Biblioteca Metropolitane București îmi oferă șansa frumoasă de a citi povești copiilor de 3-6 ani din București în una din filialele lor, sâmbătă, 6 februarie, alături de alți tineri ca mine.

Despre Ora de Povești, vă spun atât: suntem 16 povestitori, în 16 filiale, unde vom aduna copii și vom sădi în ei dragostea pentru carte, cuvânt cu cuvânt.

Eu vă invit, cu mic, cu mare, să ne amintim “Aventurile lui Winnie”, sâmbăta asta, de la ora 11:00, la filiala Bibliotecii Metropolitane Nicolae Balcescu, din Șoseaua Giurgiului nr. 86, aici event facebook: https://www.facebook.com/events/1677542959153817/ aici link comunicat de presa: http://www.bibmet.ro/articole.aspx?catId=13=3

Să sprijinim inițiativele frumoase, să deschidem cărțile și să plămădim noi eroi, pentru generațiile care vin.

12647281_10153833368742165_542613374322224330_n

 

 

Scrie ce crezi

