De la piatră la telepatie cu un “te iubesc”

541a9649c65b2Prima dovadă de dragoste primita de la un specimen de gen masculin a fost cand aveam 5 ani si eram la grădiniţă.

Alergam cu copiii, iar Vadim, un copil grăsuţ şi timid care de obicei juca rolul “ursuleţului” în piesele noastre de teatru (eu eram veveriţa roşcată şi creaţă) fugea după mine să mă prindă.  Mi-era frică de el, şi, văzând că nu ma poate prinde, a aruncat cu o piatră ascuţită spre mine şi mi-a spart buza. Eram plină de sânge şi plângeam, dar ştiam cumva în adâncul meu ca aceasta era prima dovadă de dragoste. 

Apoi, în şcoală, pasiunea se arăta prin piedici, prin tras de codiţe şi tachinat. Băieţii imitau R-ul meu, spuneau: “iepuwaş”, “cojocawu” sau mă gâdilau până îmi dădeau lacrimile de atâta râs.

În adolescenţă au apărut primele flori, primele plimbări în parc. Sărutul era dovada maximă de “îndrăgosteală” şi asta însemna că “eşti” cu acea persoana daca v-aţi sărutat. De sfântul Valentin şi de 8 martie trebuia sa îmi dea inimioare şi să ieşim în oraş, altfel nu era relaţie. Primeam jucării de pluş de ziua mea. Dacă mă şi lua cu gaşca lui la cafenea, era serios deja…

La 19 ani am fost dusă prima dată oficial în familia cuiva de sărbători, şi am avut emoţii atât de mari încât nu am putut să inghit nimic de pe masa plina de mâncare. Dădeam din cap pentru da şi nu, atât. Să fii dusă în familia cuiva, dupa doar câteva luni de relaţie, era semn de mare iubire şi dăruire.

Acum, încerc să-mi dau seama care sunt dovezile de dragoste ale perioadei 25-30 ani. Un simplu Te iubesc poate spune oricine, cu mai multă sau mai puţină sinceritate. Să mergi în familia cuiva e normalitate, dupa un timp. Sărutul e uzual, nu special. Sa primeşti flori e frumos, dar prea puţin suficient pentru o femeie obişnuită cu atenţia. Sa vorbeşti dimineaţa şi seara la telefon, iarăşi, nimic extraordinar.

Când eram mici şi prostuţi, ne ajungeau cuvinte, ne ajungeau mici gesturi şi mici atenţii- toate absolut normale. Dupa un timp, dovezile de dragoste ajung să pară de domeniul paranormalului: vrei sa te înţeleagă fără cuvinte, să vă potriviţi fără mari eforturi, sa fiţi sincronizaţi, să aveţi acelaşi lifestyle, să-şi dorească acelaşi număr de copii, să-ţi citească dorinţele, să fie acolo, să vrea să avanseze în relaţie atunci când vrei şi tu- nici mai devreme, nici mai târziu.

Pe scurt: numerologie, telepatie, călătorie în timp, compatibilitate astrologică, levitaţie, clonare şi altele. 

Cum rămâne cu dovezile simple şi pure de dragoste care ne împlineau cândva?

Scrie ce crezi

