Jeleuri

imagesSuntem nişte caraghioşi împiedicaţi, cu suflet.

Când iubim spunem cu gura mare, până la urechi şi privirea tâmpă: “Te iubesc, pentru că e marţi. Te iubesc, pentru că au urechile mari ca la elefant.Te ador, eşti şoricelul meu drag!”

Nimic nu are sens. Poate că, ţie, atunci, când îţi ard obrajii şi îţi strălucesc ochii ca la febră tifoidă, ţi se pare că lucrurile au sens, însă înafara ta şi a persoanei iubite, nu au. Copacii au devenit brusc mai pufoşi, aleasa îţi vorbeşte în rime şi păsărelele cântă doar pentru voi doi? E doar simţire acolo, în nici un caz gândire. Ai luat un drog puternic, începe cu LO şi se termină cu VE.

După ce ne trece dragostea, sau în timp ce ne trece dragostea, brusc redevenim creiere cu picioare, un ROBOCOP care se controlează perfect şi face update la toate softurile periodic: -NU vrea, deci nu vreau nici eu. M-a rănit, deci mă voi răzbuna. Nu ne mai înţelegem, în consecinţă voi pleca. 

Deodată, toare gândurile noastre sunt guvernate de LOGICA şi raţiune. Gata cu păsărelele, ne apucăm de ecuaţii: ea nu mi-a gătit, ea nu mi-a spălat ciorapii, şi eu să mai stau cu ea?? 1-1-1=-1  rezultă că ne despărţim!

Toţi suntem din jeleu şi hubba bubba când iubim. Toţi devenim robocop după ce am fost răniţi. Dacă eşti genul extrem de precaut, vei face tot posibilul şi te vei forţa împotriva naturii să nu mai spui nimănui cuvinte dulci pentru care să suferi mai târziu. Preferi să rămâi un robot eficient, fiabil şi alte cuvinte mari care îţi pun o pungă de plastic pe cap pentru ca nu cumva să te ude “viaţa.”

Iar dacă eşti ca mine… viaţa e o continuă ploaie de vară prin care alergi desculţ şi care te udă până la piele o dată la câţiva ani. 

Măcar astăzi, scoate-ţi pantofii şi lasă-ţi umbrela acasă.

2 thoughts on “Jeleuri

Scrie ce crezi

