Semne de carte

photo (5)
Fiind un bookaholic înrăit am ajuns să am, pe lângă cărţi si genti Bookletta, o colecţie destul de mare de semne de carte. Unele sunt standart, unele sunt pur funcţionale, însă astăzi o să vă povestesc despre semnele mele preferate de carte. De la stânga la dreapta.

Semnul de carte metalic cu cap de leu (zodia mea) este un cadou drag de la Ilinca, ea mi l-a adus de la un târg de Crăciun din Vienna. Este foarte comod dar chiar mai mult de atât, dă un aer vintage şi boem oricărei cărţi.

Următorul semn de carte, cel din stofă albastră cu flori este un cadou de la Gribook şi Elena Putina, designerul de book sleeves adorabile pe care am cunoscut-o de curând şi de creaţiile căreia m-am îndragostit- vedeţi aici http://www.bookletta.com/magazin/accesorii/ .

Urmează un elefant din piele- o amintire din călătoria mea în Benin. Este o piele tare, pictată manual, şi, da, încă mai miroase a Africa de care mi-e dor. Semnul de carte cu Timişoara este dăruit de Ana şi mă poarta cu gândul la unul din cele mai frumoase oraşe din România. Cel din Istanbul e luat de mine, în decembrie anul trecut, când, în sfârşit, m-am îndrăgostit incurabil de acel oraş magic.

Electronic Dictionary Bookmark e o invenţie geniala şi e tot de la Ilinca, prietena mea care ştie care-mi sunt pasiunile şi slabiciunile 🙂 Din câte ţin minte e din Liverpool, şi mi-e cel mai de folos atunci când citesc carţi în engleză, mai ales din domeniul marketing, unde sunt termeni necunoscuţi. Doar tastezi cuvântul, apoi OK, şi primeşti imediat definiţia din dicţionar.

Semnul-lampă e luat de mine de la Cărtureşti, are baterii şi se fixează de coperta cărţii. L-am exploatat în autobuz, în tren, peste tot, poţi citi fără să-ţi strici ochii şi îţi ţine şi cartea deschisă!

Cartea de joc e un trofeu de război- de la o piesă de teatru din Godot Cafe. Semnul de carte cu pictura lui Dali şi legendarele ouă-ceas (The persistence of memory, 1931) este luat chiar din Muzeul lui Dali din Figueres. Eu sunt mare fan Dali, încă din copilărie.

Urmează cel cu zeiţa Artemis, luat din Acropolis Museum, Atena, alt oraş extraordinar de frumos, cu atâta istorie şi cultură încât îţi intră pe sub piele. Iar ultimul semn de carte, dar nu cel din urmă, este de la Lisa, care ştie că ma topesc dacă văd pisici 🙂

Vouă ce fel de semne de carte vă plac? Şi de unde le cumpăraţi?

2 thoughts on “Semne de carte

  1. Eu cer semne de carte de fiecare dată când îmi cumpăr cărți…
    Mai mult, am mai găsit și o schemă cum poți plia o foaie a4 pentru ca să faci semnul de carte. Rămâne doar să scoți la implimantă partea de imagine pe care o vreai.. 🙂

Scrie ce crezi

