Jonglez într-un picior

Hair-FireSunt o fiinţă de foc,

Îmi place să jonglez cu vise pe marginea abisului,

sărind într-un picior.

Regulile tale nu se aplică.

Încearcă să mă stingi,

Si te vei distruge.

Încearcă să mă aprinzi,

Şi îţi va lua foc liniştea.

Joacă-te cu mine

Tachinează-mă

Poate vei reuşi să creşti aripi

Ca să fugi mai repede decât te voi prinde.

Aruncă-te în faţă şi vei deveni preş, nu erou.

Un fost trist. O notă plată pe portativ.

Uită-te insistent în Ochii Mei

Şi vei vedea în ei lucruri care te dor.

Dacă nu ştii cum să mă priveşti,

dacă nu ştii să jonglezi într-un picior,

Fă un pas înapoi-

Te rog să rămâi în decor.

Sunt o fiinţă de foc.

Regulile tale nu se aplică.

Nu există reguli pentru oamenii care ard pe dinăuntru.

Scrie ce crezi

