2013 in 5 key words

1551501_10152127792872165_1553640317_n2013 a fost, pentru mine, ca un mare test: am trecut proba de rabdare, proba de flexibilitate, de intelepciune si spiritualitate, de viteza de reactie, de intuitie, de putere, si la final, am sprintat spre proba de umor. 

Totusi, exista 5 momente pe care o sa le iau cu mine si o sa le tin acolo, pe un raft, toata viata. De ele imi voi aminti cu drag:

1. Luna mai, primesc un telefon de la Gabi. Vrei sa deschidem showroom impreuna? Da! Zugravit, amenajat, carat mobila de la ikea, ales perdelute, ceainic de ceai, lustruit masa noastra preferata vintage care are vreo suta de ani et…Voila! Avem spatiul nostru, in centrul Bucurestiului, zona Cismigiu- Universitate, pe o strada pe care imi este imposibil sa o pronunt (Intrarea Rigas) si unde veti gasi intotdeauna o Bookletta si un ceai cald cu prajituri 🙂

2. Prime-time in emisiunea lui Teo Trandafir. Eu si Gabriela Atanasov am fost invitate la emisiunea ei ca sa vorbim despre Bookletta si Sweet Paprika, despre cum am reusit sa ne promovam brand-urile si ce planuri de viitor avem. Teo m-a marcat prin cat de prietenoasa si calda este, chiar si cu noi, oameni pe care ii vedea pentru prima data in viata. Crescand cu emisiunile ei de la PRO TV de mica, am dezvoltat un gen de afectiune pentru aceasta femeie extraordinara, care emana o energie unica. Nu va mai spun ce emotii aveam inainte sa intru in platou, mi se duceau picioarele de sub mine, si nu pentru ca eram eu acolo, ci pentru ca era EA acolo!

3. New York, New York. Am vizitat mai multe orase si state din SUA si totusi aici mi-a ramas inima- pe strazile paralele si nesfarsite ale Manhattan-ului, cu parcurile sale ireale si aglomeratie de oameni care merg cu viteza in toate partile. Cu rooftop bars pe la etajul 58 de unde se vede si se aude o lume si spectacole pe Broadway care te tin in priza pana in ultimul moment si te marcheaza cu artistismul lor.

4. Autumn- Winter Karousel, evenimentul in cadrul caruia am lansat noua colectie Bookletta alaturi de noua colectie Sweet Paprika by Gabriela Atanasov, care a avut loc la Jackie O Ristorante, unul din localurile mele preferate din Bucuresti si locul unde o sa ma gasiti cel mai des la pranz. Acolo am inteles ca munca de aproape 2 ani de cand am lansat Bookletta da in sfarsit roade: evenimentul a fost un succes total, atat social, cultural cat si mediatic iar satisfactia pentru noi a fost unica.

5. Istanbul in luna decembrie, o calatorie care m-a facut sa ma indragostesc definitiv si iremediabil de acel oras. Si nu a fost o cucerire usoara: este a 5a oara cand vizitez Turcia si a doua oara cand merg la Istanbul in acelasi an (am mai fost in martie) si totusi abia acum, cateva saptamani in urma, am reusit sa-i captez cu adevarat farmecul. Este un amestec de ingrediente magice, de stari si oameni (si pisici!) care te fac sa te simti intr-un regat din povesti, nu in lumea reala. Binenteles ca ne-a lovit si criminalitatea, pericolul Istanbulului, strazile intunecate, conditia femeii in societatea lor. Dar una peste alta imaginile cu Bosforul noaptea, cu terasele incalzite, cu mesele interminabile si delicioase din restaurantele turcesti, energia mistica din Aya Sofia, din moschei, compania excelenta de care am avut noroc si caldura poporului turc m-au convins: trebuie sa revin acolo, sa descopar si mai mult!

Deci, in termeni de administrator de site, cam acestea ar fi “key  words” ale anului 2013: Showroom, Teo, New York, Karousel, Istanbul.

La multi ani! Sa avem un 2014 cel putin la fel de interesant!

Scrie ce crezi

