despre al meu HEALING

ImageAs putea sa o descriu pe Sanda Cojocaru a anului 2013 prin multe cuvinte: ranita, plangacioasa, resuscitata, curajoasa, reinventata, hotarata. Unele chiar rimeaza. Insa dintre toti anii, anul acesta m-a invatat cel mai mult cum sa lecuiesc si cum sa ma las lecuita. Intr-un cuvant, HEALING.

Trecand printr-o despartire, simultan cu cateva prietene care treceau prin acelasi lucru, innotam toate intr-o mare de cuvinte si notiuni abstracte, menite sa ne ajute.  Auzeam: timpul este singurul care ajuta/  indisponibilitate emotionala/  bucura-te de libertate/ ai nevoie de un rebound/  trebuie sa cunosti oameni noi/  it’s part of the healing process/  trebuie sa te rupi de trecut/ ia-o incet.

Asa ca am cunoscut oameni noi, i-am anuntat ca sunt indisponibila emotional, am luat-o incet, apoi repede, apoi am trait viata la maxim fara sa ma gandesc la prea multe sau prea multi.  Am incercat sa ma rup de trecut, sa uit, sa fac lucruri care ma echilibreaza si imi fac bine, m-am regasit, m-am reindragostit de mine, mi-am sarutat ranile si le-am cicatrizat cu ganduri pozitive. M-am inchis in mine si m-am manifestat prin scris, pictat, sport, arta.

Am lasat timpul sa treaca peste mine, cu totul, asa cum este el, cu flux si reflux.

Ce inseamna HEALING? N-as putea sa dau explicatia din dictionar. Pentru mine, HEALING sunt toti acei oameni care apar in viata ta si care te duc cu un pas mai departe de nefericire si cu unul mai aproape de fericire, chiar si atunci cand nu esti nici una, nici alta. Sunt totalitatea lucrurilor, evenimentelor, turnurilor de situatie care te fac sa ajungi intr-un anumit loc la o anumita ora, intr-o anumita companie si te fac sa te opresti o secunda si sa-ti spui, zambind usor: sunt exact acolo unde trebuie sa fiu. Nu, nu am gresit. Si daca am gresit, trebuia sa gresesc, ca sa pot sa nu mai gresesc data viitoare.

HEALING inseamna sa lasi lucrurile sa se intample chiar si atunci cand esti speriata ca s-ar putea sa pierzi controlul situatiei si sa te expui din nou unui gen de “pericol”.

Dar mai mult decat atat, prin HEALING redevii tu, persoana luminoasa care te intampina dimineata in oglinda cand te speli pe dinti, si iti spune:

– Neata, astazi este prima zi din restul vietii tale! Traieste-o asa cum stii tu mai frumos 🙂

Scrie ce crezi

