Curbe dubioase

Image

Copii se nasc batrani mor iarba creste

cineva undeva aprinde un bec sau sufla o lumanare

tipetele pot fi de durere sau de fericire

ma plimb cu mainile in buzunar pe drumul meu

e drumul meu,

dar parca fiecare curba devine tot mai dubioasa

ma indoiesc de fiecare centimentru patrat

ma intreb de zece ori daca e al meu sau al altcuiva

oare merg bine? oare n-am gresit directia?

cineva a ramas in urma cu ochii mari si tristi

cineva ma asteapta in fata cu zambetul cald

Cateodata ma opresc in mijlocul drumului meu

ma intind in iarba crescuta din lacrimile mele

imi mangai pamantul cu palmele

si imi repet de trei ori, pe nerasuflate,

inainte sa ma ridic si sa merg mai departe:

Copii se nasc batrani mor iarba creste

Cineva undeva aprinde un bec sau sufla o lumanare

tipetele pot fi de durere sau de fericire

ma plimb cu mainile in buzunar pe drumul meu

e drumul meu.

e drumul meu

Scrie ce crezi

