Esti gata sa mori?

end-of-the-worldAstazi trebuia sa fie sfarsitul lumii. E ora 11 si inca nu am vazut nici un val tsunami, nu am simtit cutremur, nu ma arde flacara niciunei comete. Dar mai e timp, maiasii aia stiau ei ce stiau,

Daca imi fac griji? Nu prea. Am 25 ani, am scris o carte, am sadit… o planta (mai multe, au cam murit, dar intentia conteaza), am construit o casa de Lego. Ce mai trebuia sa fac? Sa sap o fantana si sa nasc un copil, parca. Ei bine, am sapat un castel de nisip si am botezat un motan. Chiar mai multi. Am construit un brand. Sau mai multe. Am predat si am transmis mai departe informatia unor tineri frumosi in cadrul unor traininguri de comunicare. Am iubit, iubesc.

It’s not a bad day to die today, isnt it?

Asa ca nu am regrete, nu stiu daca as fi putut sa fac mai multe pana la 25 de ani. Pana aici a fost bine, si daca nu vine azi o armata de zombie sau extraterestri sau vampiri sa ne manance de vii am de gand sa fac inca de 10 ori pe atat. Ca nu de alta, energie si ambitie nu imi lipsesc.

Poate ca toate aceste teorii ale sfarsitului lumii sunt combustibil pentru noi, oamenii. Poate ca altfel uitam, din cand in cand, ca suntem muritori, si ne permitem sa trecem prin viata prea usor, pe varful degetelor, fara sa lasam amprente in zapada. Poate ca dupa un 21 decembrie fantasmagoric o sa apasam mai adanc cu cizmele pe drumul nostru.

Asa ca drum bun voua, ne vedem la urmatorul sfarsit al lumii, ca sa contabilizam ce am realizat in vietile noastre trecatoare. Poate ca pana atunci mai adaugam si partea cu fantana si copilul…

 

 

One thought on “Esti gata sa mori?

Scrie ce crezi

