7 aprilie 2009 încă doare

Am descoperit, astăzi, ca pozele de la 7 aprilie 2009 încă mai dor. Astazi se împlinesc 3 ani de atunci, din ziua în care ni s-a zdruncinat puternic încrederea în noi şi în ceilalţi, ziua în care ne-a fost frica dar ne-am şi bucurat că undeva, ceva s-a rupt în rândul cetăţenilor din R. Moldova şi frica a fost înlocuită cu un curaj nebun.

În acea zi am experimentat emoţii unice, trăind experienţa de acasă de la Bucureşti, dependentă de fluxul informaţional românesc şi cuprinsă de disperare din cauza senzaţiei de neputinţă. EU nu eram acolo, EU nu eram alături de EI. EU nu puteam sa plec acasa, eu nu puteam SĂ-I ajut. Îmi rămânea doar să “bat din gură” ajutând aşa cum puteam, care oricum era mult prea puţin.

Dar nu este vorba despre mine aici, e vorba despre acei tineri care au lăsat orice gen de fobii deoparte şi care nu au mai privit înapoi. Era timpul pentru o schimbare, şi orice preţ era prea mic pentru ea.

Da, 7 aprilie 2009 este încă o rană deschisă, pentru noi toţi basarabenii. Se va închide oare vreodata?

Voi lăsa acum aceste poze să vorbească.

SURSA FOTO: OSB

One thought on “7 aprilie 2009 încă doare

  1. Pingback: Poiana Braşov transformată în poiana bloggerilor basarabeni

Scrie ce crezi

