Adevarul gol-golut despre dimineata

Acesta este un articol fara numar, fara numar, dedicat prietenilor si dusmanilor mei, barbati si femei. Dar sa trecem peste rima manelista.

Pentru cei care nu ma cunosc, ar fi cazul sa aflati acum ca eu sunt ceea ce s-ar numi “the morning hater”. Nu ma mandresc cu asta, ma incurca de cele mai multe ori, dar asa m-a facut mama si bunul nostru dumnezeu.

Ca sa intelegeti-

1. Nu-mi plac diminetile

2. Daca ma trezesti dimineata din somn cu un telefon, s-ar putea sa nu fiu tocmai politicoasa.

3. Daca ma trezesti dimineata dintr-un vis mirific (de ex in timp ce mancam o placinta cu dovleac sau eram la o intalnire romanticoasa cu johnny depp), ai toate sansele sa te urasc toata viata

4. Nu-mi plac diminetile pentru ca eu nu functionez de dimineata. Creierul meu inca doarme, picioarele si mainile functioneaza mecanic. Daca imi pui vreo intrebare inteligenta o sa te alegi cu un mormait periculos si cu o privire care taie prin tine.

5.Incep sa functionez de la 12 incolo, pe la 17 sunt tonica iar la 19 deja dau din coate ca sa fac din lume un loc mai bun pentru oameni. Intre 24-2 sunt in forma maxima, atunci scriu majoritatea poeziilor, articolelor, atunci ma pocneste inspiratia. Ghici ce ora e acum, cand scriu asta?

6. Daca ma vreti creativa, tonica, trageti de mine in partea a doua a zilei. Trebuie sa stii ca majoritatea fiintelor psiho-artistico-creative au inspiratie de la amiaza incolo.

7. Sunt inconjurata de morning persons, genul  care se trezeste dimineata stralucind, cantand, alergand din colo in colo ca o furnicuta harnicuta. Va urasc pe toti. Eu nu pot asa. In schimb seara, cand eu sunt gata sa misc munti din loc si am chef de povestit, dragele de morning persons functioneaza deja pe pilot automat- privesc prin tine parca, vizualizand patutul cald, in care abia asteapta sa ajunga. HA!

8. Atunci cand nu am incotro si TREBUIE sa ma trezesc devreme, functionez ca o leguma pana la o anumita ora. E perioada in care mi se intampla cel mai des sa uit cheile in usa (dinafara), sa plec de acasa fara portofel sau sa ma imbrac pe dos. It’s the morning,

9. Noaptea e doar a mea. Iarasi, acesta nu este un vers dintr-o manea. Noaptea ies vampirii la vanatoare. In comparatie cu misterul opac al noptii, ziua e ca o femeie prea dezgolita, care nu e atractiva pentru ca dezvaluie prea mult.

Va rog, daca ma vedeti, vorbiti cu mine de dimineata, fiti indulgenti. Daca aveti intrebari despre transcendenta spiritului si teoria lui Euclid, asteptati pana sa auziti urletul lupilor la luna si apoi va rog, va ascult.

Iar daca te gandesti sa ma suni maine de dimineata,… gandeste-te de doua ori. Noapte buna. Ne vedem noaptea viitoare.

3 thoughts on “Adevarul gol-golut despre dimineata

  1. Excelent articol! Îl cred excelent tocmai pentru că mă regăsesc în fiecare punctuleţ. Dimineaţa eşti în siguranţă cu mine numai dacă nu mă întrebi nimic (mai exact, dacă nu mă bagi în seamă) :-D.

  2. frumos articol…”ziua e ca o femeie prea dezgolita, care nu e atractiva pentru ca dezvaluie prea mult”…cat de frumos ai putut sa zici 🙂

Scrie ce crezi

