eu fac 2012!

2011 s-a incheiat cu o zi reprezentativa pentru anul care s-a scurs si 2012 a inceput cu o zi (sper, imi doresc, visez) model pentru anul care va urma. De asemenea, chiar in ultimele zile inainte de revelion, am reusit sa-mi inving una din fobiile mele cele mai mari, si sa intru in 2012 cu mai putine frici. Anul acesta vreau sa fiu un om mai bun.

Pentru 2012 nu-mi doresc nici un lucru material. Nu vreau sa calatoresc, nu vreau sa-mi cumpar chestii, nu vreau cadouri. Nu vreau distractie. Nu vreau sa evadez. Nu vreau lucruri haotice. Nu vreau sa-mi vina idei geniale, atata timp cat nu au o implementare geniala.

Wish-board-ul meu arata total diferit de cel de anul trecut (care mi s-a implinit, in proportie de 75%). Anul acesta toate dorintele mele sunt reale si simple. Tot ce trebuie sa fac este sa combin o doza inumana de efort, ambitie si dooooar o picatura de noroc, si mi se vor indeplini. 2012  va fi pentru mine o investitie in mine, nu in obiecte sau in alte persoane.

Nu ma astept la cine stie ce surprize de la acest nou an. Lucrurile bune se construiesc cu rabdare si munca, doar ele dureaza. Norocul de tip “loterie” nu este pe lista mea de prioritati.

Vreau sa ma ascult mai mult pe mine, pentru ca, asa cum imi spune un ravas pe care il tin in portofel, “Urmareste-ti caracterul, acesta iti va deveni destin”.Cateodata raspunsurile intrebarilor nu se afla inafara noastra, ci in interiorul nostru. O sa le caut, mai atent, cu mai multa rabdare si incredere ca nimeni nu stie ce este mai bine pentru tine, decat tu insati.

Si, ca sa nu uit, imi mai doresc un lucru: imi doresc sa iubesc. Pentru ca nu am simtit de mult timp nimic pentru nici o fiinta umana, si poate ca ar fi timpul. Pana la urma, 2012 ar putea sa fie sfarsitul lumii, nu-i asa? Nu avem timp de pierdut!

3 thoughts on “eu fac 2012!

Scrie ce crezi

