CAUT psihanalist zoofil

Am visat ca eram intr-un vis in care m-am trezit in timp ce visam. Eram atacata de animale salbatice, lupi si vulpi care ma muscau de picioare pe sub masa. Apoi un tigru s-a ridicat in doua labe si l-a atacat pe tatal meu, care ii dadea cu ceva in cap ca sa ma apere. Apoi se facea ca tatal meu era beat si a inceput sa fuga dupa mine, eram in casa bunicilor (in care nu mai locuiesc ei), treceam din camera in camera si plangeam, de frica sa nu ma prinda. Usile se inchideau una dupa alta, intr-un circuit nesfarsit de camere identice, si el vroia sa ma ajunga din urma… iar eu nu stiam de ce. Tatal meu nu e niciodata beat.

Am visat ca era cutremur si lumea mea se zguduia, lumea care by nature n-ar trebui sa se zguduie niciodata, nici cand se invarteste, rotatie dupa rotatie. Am visat o camera plina de serpi, si nimic nu ma infricoseaza mai tare ca serpii in lumea asta.

M-am trezit plangand, inecata in lacrimi, inghetata de transpiratie sau pur si simplu cu inima stransa ca un fulg de hartie. M-am trezit infricosata, indoindu-ma de toate si de toti, si am privit de cateva ori lumina pana cand mi-am dat seama ca e un vis rau: fugi, fugi vis rau, lasa-ma sa revin in circuitul meu real, unde nu mi se intampla chestii ca din filmele science-fiction. fugi inapoi in subconstient si lasa-ma cu rutina mea simpla dar sigura.

Dar visele nu dispar, nu se sparg cu un ac mental ca si baloanele de guma. Visele se duc inapoi in interiorul nostru, de unde au izvorat si de unde se vor varsa iar si iar la suprafata pana cand le gasim cheia- pana cand le aducem in constient.

Mult-stimati serpi, lupi, vulpi, veverite si alte lighioane de tip tigru, va dau intalnire noaptea asta intr-o poienita luminoasa din imaginatia mea. Va rog veniti cu cartea preferata si o scurta prezentare despre sine. Ce parte din mine reprezinti? Ce frustrare, angoasa, trauma, frica te face sa fii atat de fioros in mintea mea? Cu ce ma sperii? Povesteste-mi despre momentul in care ai aparut in viata mea si explica-mi de ce nu stiam de tine pana acum. Hai sa ne imprietenim.

Este 3.15, ora la care declar razboi ranilor nedeschise.

Scrie ce crezi

