Respiratie de ciocolata

unele specimene umane dulci si rare

apar in viata mea

doar ca sa inlature norii

odata cu suvita de pe frunte

pe care mi-o da grijuliu dupa ureche,

ma miroase de parca as fi un copil

care tocmai s-a nascut in bratele lui,

imi ia durerea cu mana

fara sa-mi fie nici un fel de dumnezeu

si fara sa-i fi spus unde doare

aduce liniste intr-o pestera cu multe ecouri

intr-un intuneric ce trebuie acceptat, nu luminat.

face putine miscari ca sa nu ma sperie si sa fug-

sau poate pentru ca in prezenta mea

timpul lui incetineste.

are pielea de ciocolata

ochii de miere

si respiratia lui

calmeaza valurile furtunii mele.

2 thoughts on “Respiratie de ciocolata

Scrie ce crezi

